uw telefooncentrale
de deur uit

Drukwerk
mac-eset

U beschikt altijd automatisch over de nieuwste telefooncentrale en de beste techniek

Met X2desk kunt u afscheid nemen van uw huidige telefooncentrale. In plaats daarvan gaat u gebruik maken van een moderne digitale telefooncentrale. Binnen uw organisatie is niets anders nodig dan een internetverbinding en telefoontoestellen die van deze internetverbinding gebruik gaan maken. Dit levert enorme voordelen op. Niet alleen financieel, maar ook wat betreft schaalbaarheid flexibiliteit en bereikbaarheid. X2desk is een uiterst complete en gebruiksvriendelijke virtuele telefooncentrale, die op basis van ervaringen van eindgebruikers binnen zowel kleine als grote organisaties is ontwikkeld.

Om te beginnen levert X2desk u net als X2VoIP al een flinke kostenbesparing op. Want ook met X2desk heeft u nog maar één verbinding met het internet nodig in plaats van meerdere telefoonlijnen. Omdat u geen gebruik meer maakt van uw huidige telefooncentrale komen de kosten voor onderhoud, reparatie en vervanging daarvan te vervallen. In plaats daarvan betaalt u maandelijks een vast laag bedrag per gebruiker.

De functies van X2Desk

X2desk beschikt over een geavanceerde beheeromgeving waarmee u al het telefoonverkeer en de diverse functies beheert.

Bellen

  • Snelkeuze lijsten
  • Direct bellen vanuit de bedrijvengids

Gesprekken routeren

  • Alle binnenkomende gesprekken komen daar uit waar u dat wilt.
  • Met behulp van een timer worden routeringen automatisch doorgevoerd (op toestelniveau en generiek).
  • NIEUW |Per ingestelde gespreksroutering kan bij uitbellen een nummer worden ingesteld tbv nummerweergave.
  • Eenvoudig beheren van openings- en sluitingstijden.
  • NIEUW | Alles is via uw toestel in te stellen

Groepen

  • Instellen van Call en Pickup groepen
  • Eenvoudig wachtrijen aanmaken
  • Wachtrij positie en wachttijd melder

Audio

  • Met de telefoon geluidsfragmenten inspreken of geluidsbestanden uploaden voor wachtrijen, voicemails en keuzemenu’s.
  • Voicemail berichten beluisteren en beheren.
  • Wachtmuziek uploaden in mp3 formaat.
  • Alle geluidsfragmenten in de telefooncentrale eenvoudig beheren.

Keuzemenu's

  • Keuzemenu’s aanmaken.

Gespreksopname (optioneel)

  • Automatisch gesprekken opnemen, terugvinden en opnieuw beluisteren.
  • Notities aanmaken bij gespreksopnames.
  • NIEUW | Gespreksopnames kunnen per e-mail door worden gestuurd.

NIEUW | Conferentie box

  • Telefonisch vergaderen met een onbeperkt aantal mensen.
  • Beveiligd met een pincode voor het deelnemen aan het gesprek.

Wilt u informatie ?

Heeft u vragen over telefonie, VOIP of hoe wij dit voor u kunnen inzetten? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op!

085 744 0557

Of stuur een e-mail naar info@solus-it.nl

Neem contact op

Laat hier een bericht achter, en we nemen zo snel mogelijk contact met u op

Not readable? Change text. captcha txt